loading...

თქვენი ჯანმრთელობა ბევრ რამეზეა დამოკიდებული, ძილი კი ერთ-ერთი მათგანია. ძილის დროს თქვენი ორგანიზმი ტვინის ოფტიმალური ფუნქციონირებისთვის და ფიზიკური ჯანმრთელობის შენარჩუნებისთვის მუშაობს. როდესაც ჩვენ გვძინავს ტვინი ამ დროს იყენებს, რათა ააშენოს ახალი გზები, გადაამუშავოს ინფორმაცია და მოგვამზადოს შემდეგი დღისათვის. სტატიაში წარმოგიდგენთ 10 საშიშ ჩვევას საძინებელში, რომელიც თავიდან უნდა აირიდოთ.

1. ცივი ფეხებით დაძინება

loading...

დაძინებამდე ყოველთვის გაითბეთ ფეხები, ჩაიცვით თბილი წინდები ან დაიბანეთ თბილ წყალში. სისხლის მიმოქცევის სტიმულირებისთვის თქვენ ასევე შეგიძლიათ ფეხებზე ლაითი მასაჟი გაიკეთოთ. გახსოვდეთ, რომ გაყინული ფეხები კარგი ძილის მტერია და დიდია ალბათობა შუაღამისას გაგაღვიძოთ.

2. დაძინების წინ რუტინის არარსებობა

რატომ არის დაძინების წინ რუტინის არსებობა მნიშვნელოვანი? დამწყებებისთვის ეს ტვინის ინდიკატორია, რომელიც ნელდება და დაწილისათვის ემზადება. ეს არის ასევე შანსი, რომ შეიმუშაოთ დაძიების წინ ჯანსაღი ჩვევები, როგორიცაა: სახის დაბანა, კბილების გახეხვა და ა.შ.

3. დალიეთ ყავა დაძინებამდე 4 საათით ადრე

ყავა შეიცავს კოფეინს, რომელიც გიფრთხობთ ძილს და დაძინების საშუალებას აღარ გაძლევთ. თუ მაინც გსურთ მისი დალევა, მიიღეთ დაძინებამდე 4 საათით ადრე…

4. გარკვეული საძილე პოზიციები

ექსპერტები რეკომენდაციას მარცხენა მხარეს ან ემბრიონულ მდგომარეობაში ძილს უწევენ. აღნიშნულ მხარეს ძილი თქვენს ტვინს ეხმარება ნარჩენების წაშლაში, რომელსაც შეუძლია გამოიწვიოს ნევროლოგიური დაავადებები, როგორიცაა ალცგეიმერის დაავადება. ემბრიონული პოზა ქალებისთვის უფრო ეფექტურია, ვიდრე მამაკაცებისთვის, ეს პოზა ხერხემალს აძლევს დასვენების საშუალებას.

5. ელექტრონული საშუალებები

არ გამოიყენოთ ტელეფონი, ნოუთბუქი ან ტაბლეტი დაძინების წინ. ეკრანის სიკაშკაშე ტვინს აფრთხილებს, რომ არ დაიძინოს. საუკეთესო ვარიანტი იქნება, თუ თქვენს ყველა მოწყობილობას ძილის წინ გათიშავთ.

სტატიის გაგრძელება იხილეთ
შემდეგ გვერდზე
გვერდები 1 2 

loading...

დატოვეთ კომენტარი

Please enter your comment!
Please enter your name here