Загрузка...

გთავაზობთ 10 ჩვევას, რომელსაც დაძინებამდე თავი უნდა აარიდოთ, გასაკუთრებით მაშინ, თუ უძილობით იტანჯებით.

#1. შეწყვიტეთ დალევა დაძინებამდე! თუ დაძინებამდე 1-2 საათით ადრე დალევთ, მაშინ სულ ცოტა 2-3-ჯერ გახვალთ ტუალეტში.

Загрузка...

#2. გამორთეთ ელექტრონული მოწყობილებობი სანამ დაიძინებთ. შესაძლოა დაძინებამდე კომპიუტერთან ჯდომამ ხელი შეგიშალოთ დასვენებაში.

#3. ასევე თავი შეიკავეთ კითხვისგან საღამოს საათებში. ნუ წაიღებთ წიგნს ლოგინში.

#4. თავი აარიდეთ ბრწყინავ მაღვიძარას. ეს თქვენს ტვინს ტონუსში მოიყვანს, რაც უფრო გაართულებს დაძინებას.

#5. შეარჩიეთ კარგი მატრასი, რათა ძილი უფრო კომფორტული გახადოთ. ეს ასევე ჯანმრთელობის შენარჩნებაშიც დაგეხამრებათ.

#6. დაძინებამდე მინიმუმ 2 საათით ადრე ჭამეთ, წინააღმდეგ შემთვევაში საჭმლის მომნელებელი პროცესი გამოაფხიზლებს თქვენს ორგანიზმს.

#7. ვარჯიშები თავს უფრო ცოცხლად და ენერგიულად გაგრძნობინებთ, ამიტომ დაძინებამდე მინიმუმ 3 საათით ადრე ივარჯიშეთ.

#8. ცივი ტერფები ხელს შეგიშლით დაძინებაში, ამიტომ ჩაიცვით წინდები ან ცხელი წყლით გაითბეთ.

#9. სცადეთ მკაცრ გრაფიკს მიჰყვეთ დაძინებამდე – პირველად შედით სააბაზანოში, გაიწმინდეთ კბილები და დაიბანეთ სახე, ასე თქვენი სხეული უფრო მარტივად დაისვენებს.

#10. არ დალიოთ კაპუჩინო დაძინებამდე მინიმუმ 4 საათის შემდეგ. ცოფეინი თავს უფრო ცოცხლად და ენერგიულად გაგრძნობინებთ.

Загрузка...