Загрузка...

#1. მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული

მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული, როგორებიცაა, კეჟერა, კოლარდის კომბოსტო, მდოგვის მწვანილი და ისპანახი მდიდარინი არიან ფოლატით და ვიტამინი B9-ით, რომელიც აუმჯობესებს შემეცნებით ფუნქციას და ამცირებს დეპრესიას. ეს ფოთლოვანი ბოსტნეულები ასევე შეიცავენ ვითამინ A-ს და ვიტამინ B-ს. მიიღეთ ეს ბოსნეული მინიმუმ კვირაში 2 პორციად. კვლევებმა აჩვენეს, რომ კვირაში 6 ან მეტი პორციის მიღება ტვინს შესანიშნავ შედეგს აძლევს.

#2. ჯვაროსანი ბოსტნეული

Загрузка...

ბოსტნეულები, როგორებიცაა ყვავილოვანი კომბოსტო, ბროკოლი, ბრიუსელი კომბოსტო და კეჟერა შეიცავენ ფოლატს და ფლობენ კაროტინოიდს, რომელიც ამცირებს ჰომოცისტეინი დონეს. ჰომოცისტეინი ამინომჭავაა, რომელიც კავშირშია შემეცნების გაუარესებასთან. ტვინის დიეტა ფოკუსირებას ახდენს ტვინის ჯანმრთელობისთვის ბოსტნეულის მნიშვნელობაზე. მკვლევარების რჩევით ალცჰაიმერის რისკის შესამცირებლად სალათი ან ნებისმიერი სხვა ბოსნეული უნდა მიიღოთ ყოველ დღე.

სტატიის გაგრძელება იხილეთ
შემდეგ გვერდზე
გვერდები 1 2

Загрузка...