loading...

#1. გასეირნება

გაისეირნეთ სანამ დაიძინებთ. ეს დაგეხმარებათ მთელი დღის დაგროვილი სტრესის მოცილებაში. შეგეძლებათ ისიამოვნოთ სიჩუმით და იფიქროთ საკითხებზე, რომლებიც გაწუხებთ. ასევე გასეირნება კარგია ჯანმრთელობისთვის და გეხმარებათ ინსომნიასთან დაკავშირებული პრობლემების მოგვარებაში.

#2. ოთახის განიავება

loading...

ადამიანის ორგანიზმი შეიცავს თეთრ ცხიმს. ძალიან ხშირად ეს ცხიმი მაშინ ჩნდება, როდესაც ყველაზე ნაკლებად გვინდა. მაგრამ ასევე არსებობს სხვა სახის ცხიმი, რომლესაც ყავისსფერი ეწოდება. სხვადასხვა კვლევებმა აჩვენეს, რომ შეიძლება თეთრი ცხიმი ყავისფრად გარდაიქმნას, ამიტომ ცივ ტემპერატურას შეუძლია მეტაბოლიზმის აჩქარება.

#3. მოამზადეთ ჩასაცმელი წინდაწინ

თუ მზა გაქვთ ყველაფერი, მაშინ ეს თქვენს ნერვებს და დროს დაზოგავს დილით. ხოლო თუ ამ მტანჯველ გადაწყვეტილებას თავს აარიდებთ დილით მინიმუმ 20 წუთს დაკარგავთ და შესაძლოა ყავის დალევაც ვერ მოასწროთ.

სტატიის გაგრძელება იხილეთ
შემდეგ გვერდზე
გვერდები 1 2

loading...