Загрузка...

#1

გვერდითა პრესი დაკავშირებულია ქვედა ნეკნებთან. ისინი ქმნიან ჩვენი სხეულის ფორმას. როდესაც ეს კუნთები მუშაობს, მათი ზრდა ნიშნავს, რომ წვრილი წელი უნდა დაივიწყოთ.

#2

Загрузка...

ქალბის ფიტნესის პოპულარული არხი აცხადებს, რომ როდესაც ჩადომებს მძიმე წონით აკეთებთ, მას არამარტო თქვენი დუნდულები მოყავს ტონუსში არამედ პრესი და ხერხემლის კუთებიც, რასაც წელის გარშემო მასის ზრდა მოყვება.

#3

მ ვარჯიშის დროს მხრები მძიმე წონასთან ერთად ზევით უნდა აქაჩო. ამ ვარჯიშს იზოლურებული ეწოდება, რადგან ათლეტებს სხვა კუნთების გამოყენების გარეშე შეუძლიათ ტრაპეციის გაზრდა. ეს ლამაზად ჟღერს, მაგრამ ფრთხილად, რადგან განიერი მხრები მამაკაცს უხდება, ქალს კი არა.

სტატიის გაგრძელება იხილეთ
შემდეგ გვერდზე
გვერდები 1 2

Загрузка...