საკუთარი თავისა და სხვების განსჯა

ცხოვრების შავ და თეთრ ფერებში აღქმა

 

შურიანობა

კონტროლი

ყველაფრის კონტროლის სურვილი სტრესის დონის გაზრდას იწვევს. ცხოვრება საკმაოდ სპონტანურია და ჩვენნ ყველაფრის კონტროლი არ შეგვიძლია. გადაუნაწილეთ ზოგიერთი თქვენი მოვალეობა სხვა ადამიანებს და ეცადეთ განიტვირთოთ.

ასევე, რაც უნდა დაივიწყოთ ბედნიერების სურვილის შემთხვევაში, ეს სხვა ადამიანების კონტროლის მოთხოვნაა. ამ თვისებას თქვენი ურთიერთობებისა და მეგობრობის დანგრევა შეუძლია.

 

სოციალური მედია

სოციალური მედიის სინდრომი ოცდამეერთე საუკუნის დაავადებაა. ადამიანები იღვიძებენ და პირველ რიგში მათ სმარტფონს იღებენ ხელში. ისინი მუდამ მოწონებებზე, რეტვიტებზე, ტრენდულ ნიუსებზე, კომენტარებზე და ფოტოებზე ფიქრობენ. ეს საბოლოოდ ტვინის გადაღლას იწვევს, რაც მნიშვნელოვან და რეალურ ასპექტებზე კონცენტრაციაში გიშლით ხელს.

იმისათვის რომ სოციალურ მედიას საშუალება არ მისცეთ ხელი შეუშალოს თქვენს ბედნიერებას, რამდენიმე მარტივი წესის დამახსოვრებაა საჭირო. გამორთეთ შეტყობინებების ხმა ხანდახან, რითაც ლიმიტირებულს გახდით თქვენს მიერ სოციალურ ქსელებში გატარებულ დროს. იპოვეთ ისეთი ჰობი, რომელსაც ინტერნეტი არ სჭირდება და გაატარეთ მის შესრულებაში დრო მეგობრებთან ან ოჯახის წევრებთან ერთად. ზოგადად სოციალური ქსელებისა და ინტერნეტის ხმარება უარყოფით შედეგს არ იძლევა თავდაპირველად, თუმცა მთავარია მათზე ფიქრსა და გამოყენებაში დახარჯული დრო მოხერხებულად აკონტროლოთ. თუკი დილას გაღვიძებისას პირველ რიგში ტელეფონის აღება და ახალი კომენტარების ნახვის სურვილი გენდომებათ, მარტივად მიხვდებით რომ დამოკიდებულება უკვე ნორმალურ საზღვრებს გასცდა.


Like it? Share with your friends!

254
6 shares, 254 points