ივარჯიშეთ მარცხენა ნესტოთი სუნთქვაში

მარცხენა ნესტოთი ღრმა სუნთქვა დაგეხმარებათ თქვენი სისხლის წნევის გაკონტროლებაში, რადგან ეს ამშვიდებს სისხლის ძარღვებს და ამცირებს სტრესის გამომწვევ ჰორმონებს.

  • დაჯექით სკამზე ან ნებისმიერ კომფორტულ ზედაპირზე ისე, რომ ხერხემალი გქონდეთ სწორ მდგომარეობაში
  • დაიდეთ მარცხენა ხელი მუცელზე
  • დახურეთ ცერა თითით თქვენი მარჯვენა ნესტო
  • ჩაისუნთქეთ ღრმად მარცხენა ნესტოთი, გაჩერდით ასე რამდენიმე წამი და შემდეგ ამოისუნთქეთ
  • ისუნთქეთ ნელა და მშვიდად მარცხენა ნოსტით 3–5 წუთის განმავლობაში

მოუსმინეთ კლასიკურ მუსიკას

მკლვევარებს სჯერათ, რომ მუსიკას რომელსაც სისხლის წნევის ნორმალიზება შეუძლია, რიტმში და ხმის სიმაღლეში ცოტა ცვლილებები გააჩნია, არ აქვს ტექსტი და გააჩნია ისეთი მონაკვეთები, რომელიც გარკვეული ინტერვალის შემდეგ მეორდება.

დალიეთ წყალი

ზოგიერთ შემთხვევაში, მაღალი სისხლის წნევა შესაძლოა დეჰიდრატაციით იყოს გამოწვეული. როდესაც ამ მდგომარეობაში იმყოფებით, სისხლის დონე თქვენს სხეულში დაბლა იწევს და თქვენი პერიფერული გამძლეობა დაძაბულობა. ამ სიტუაციის თავიდან ასარიდებლათ, ყოველ ჯერზე როდესაც ჰიპერთენზიის ნიშნებს იგრძნობთ, ეცადეთ დალიოთ ერთი ჭიქა სუფთა წყალი. ეს დაგეხმარებათ ორგანიზმში სისხლის მოცულობის სწორად გადანაწილებაში და მისი წნევის ნორმალიზებას შეუწყობს ხელს.

 

1. დაასვენეთ ფეხები თბილ წყალში ჩაყოფით

თქვენი ფეხების ჩაყოფა არა ძალაინ ცხელ, არამედ მისაღები ტემპერატურის მქონე თბილ წყალში დაგეხმარებათ შეინარჩუნოთ გრილ მდგომარეობაში თქვენი თავი და კისერი, რაც ტვინში სისხლის წნევის ასვლას შეუშლის ხელს. უბრალოდ აიღეთ რომელიმე ღრმა ჭურჭელი და აავსეთ იგი თბილი წყლით, შემდეგ დაჯექით მასთან ახლოს და გააჩერეთ ფეხები თბილ სითხეში 10–15 წუთის განმავლობაში. სისხლი თქვენი თავიდან ფეხების მიმართულებით იმოძრავებს და თქვენი სისხლის წნევა თანდათანობით დაუბრუნდება ნორმალურ დონეს.


Like it? Share with your friends!

213
4 shares, 213 points